понедельник, 20 октября 2014 г.

21.10. ქართული ენა ასო-ბგერა "ვ" და  "ნ" გვ.23-25 ტექსტის კითხვა-დამუშავება
სიტყვებში მარცვლების პოვნა.ერთმარცვლიანი,ორმარცვლიანი,სამმარცვლიანი სიტყვების ამოკითხვა.მოძრავი ანბანით სიტყვების,ფრაზების აწყობა. ვ  და  ნ-ს წერა
ვანის ველზე ვენახი გვაქვს,
ვბარავთ,ვმორჩნით
ვწამლავთ,ვყელავთ
ვერვინ გვჯობნის სწავლაში და
ვაზის მოვლაც ვიცით ყველამ.

ნამნამკური ნანას ყანა
ტანს იმშვენებს თანდათანა
ნიავს ნაზად მინდობილი
ისმენს ნარნარ იავნანას.

       ვაზი
მიგრეხილო-მოგრეხილო,
ზედ მიკრულო მაგრა ხეო,
ცოცხალი ვარ,შენ მაცხოვრე,
მოვკდები,შენ დამმარხეო.

გამოცანა
ისე მიყვარს ყვინთაობა,
ხანდახან თუ დავისვენებ,
ვახ-ვახ, ვახ-ვახ, წყალში ვცურავ
ისე, რომ ფრთას არ ვისველებ  ( იხვი)

ანდაზები;
ვინც დაიზარაო,არ გაიხარაო
ვარდი უეკლოდ ვის მოუკრეფია
ნუ დასცინი სხვასაო,გადაგხდება თავსაო
ნაჩუქარ ცხენს კბილი არ გაესინჯება
მატემატიკა -რიცხვები 1,2,3,4,5. თვლა პირდაპირ და უკუთვლა.  სამკუთხედი,ოთხკუთხედი. რიცხვი 5-ის შედგენილობა, გამოსახულებების შედგენა, რომლის მნისვნელობაც 5-ია. .ტოლობებისა  და უტოლობების   ჩაწერა , . დასვან 4 წერტილი, შეაერთონ და დახაზონ ოთხკუთხედი. გეომეტრიული ფიგურებით აპლიკაციები შეასრულონ  სახატავ რვეულში.

კომპიუტერში ჩართონ  მატემატიკის პროგრამა და შეასრულონ  დავალებები 1,2,3,4,5.
ხატვის პროგრამაში კი შემდეგი დავალება: დახაზონ 2 წითელი სამკუთხედი და 2 მწვანე ოთხკუთხედი.
სურვილის მიხედვით თაბახის ფურცელზე დახატეთ შესწავლილი ერთ-ერთი ასო-ბგერა ან  ციფრი.მოსწავლეთა საუკეთესო ნამუშევრები გამოიფინება კლასში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий