დავალებები
15.10-ასო-ბგერა:"რ" დ "ჩ" გვ. 20-23
ტექსტის კითხვა დამუშავება.მოძრავი ანბანით მარცვლების,სიტყვების,ფრაზების აწყობა.ნახატების მიხედვით ამბის შედგენა და თხრობა,სურათის აღწერა
რაშს მათრახი გადავკარი,
ნაპერწკლები გადმოყარა,
წინ გავარდა,როგორც ქარი,
მაქრიალა შარა-შარა
ჩუმად გამცალა ყვინჩილამ
ჩარდახში არა დამრჩა რა...
ჩირი.ჩურჩხელა,ჩამიჩი
ჩანთით შინ წაანჩალა
ანდაზები:რაც არ გერგება არ შეგერგება
რასაც დასთეს ,იმას მოიმკი
ჩვეულება რჯულზე უმტკიცესია
ჩიტი სადაც გაიზრდება, მისი ბაღდადიც იქ არისო
ენის გასატეხი:ჩიტმა რკო ჭამა,რკო ყლაპა,რკო მუხაზე გაიტანა
გაარჩია და შეჭამა
გამოცანა:პაწაწინა მწერია,შალეულის მტერია |ჩრჩილი|
გაიხსენონ:ი.გოგებაშვილის "ორი ირემი",მ.ფოცხიშვილი"მეგობარი"
მატემატიკა; რიცხვები:1,2,3,4, "+","-"<',",>,"=" ნიშნები გამოსახულების შედგენა,ჩაწერა. გვ,37,38,39.
საშინაო დავალება:ტექსტის კითხვა გვ.23 მოზრავი ანბანით ფრაზების აწყობა
სიტყვების რადიო,რაკეტა,რაში,რებუსი,რეისი,რკინა,რაკლამა,რკო,რეჰანი....
ჩაიდანი,ჩალა,ჩარჩო,ჩაქუჩი,ჩიტი,ჩოხა,ჩოჩორი,ჩოხა,ჩუქურთმა,ჩხა,ჩხირი...დამარცვლა და ბგერებად დაშლა- შეერთება.
18.10.-მათემატიკა-შეადგინეთ და ჩაწერეთ გამოსახულებები რომელთა მნიშვნელობა 4-ია,გაიხსენეთ რიცხვების 1,2,3,4-ის შედგენილობა.ფერადი ქაღალდით გამოჭერით სამკუთხედი და ჩააკარით რვეულში. ვინც შეძლებს სახატავ ფურცელზე გეომეტრიული ფიგურებით გააკეთოს სახლის,ცხოველის...აპლიკაცია.
სურვილის მიხედვით თაბახის ფურცელზე დახატეთ შესწავლილი ერთ-ერთი ასო-ბგერა და ციფრი.მოსწავლეთა საუკეთესო ნამუშევრები გამოიფინება კლასში.
სიტყვების რადიო,რაკეტა,რაში,რებუსი,რეისი,რკინა,რაკლამა,რკო,რეჰანი....
ჩაიდანი,ჩალა,ჩარჩო,ჩაქუჩი,ჩიტი,ჩოხა,ჩოჩორი,ჩოხა,ჩუქურთმა,ჩხა,ჩხირი...დამარცვლა და ბგერებად დაშლა- შეერთება.
18.10.-მათემატიკა-შეადგინეთ და ჩაწერეთ გამოსახულებები რომელთა მნიშვნელობა 4-ია,გაიხსენეთ რიცხვების 1,2,3,4-ის შედგენილობა.ფერადი ქაღალდით გამოჭერით სამკუთხედი და ჩააკარით რვეულში. ვინც შეძლებს სახატავ ფურცელზე გეომეტრიული ფიგურებით გააკეთოს სახლის,ცხოველის...აპლიკაცია.
სურვილის მიხედვით თაბახის ფურცელზე დახატეთ შესწავლილი ერთ-ერთი ასო-ბგერა და ციფრი.მოსწავლეთა საუკეთესო ნამუშევრები გამოიფინება კლასში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий