понедельник, 3 ноября 2014 г.

04.11.ქართული ენა-გვ,32-34 ასო-ბგერა "კ" და "ლ"
ტექსტის კითხვა-დამუშავება.სიტყვის,წინადადების ანალიზი და სინთეზი.ამოიკითხონ 1,2,3,4-მარცვლიანი სიტყვები და ჩაწერონ რვეულებში.გადაიწერონ 2,3,4,სიტყვიანი წინადადებები.მოძებნონ კომპიუტერულ პროგრამებში კ და ლ -ასოს გასაცნობი სავარჯიშოები და შეასრულონ დავალებები.
პატარა და დიდი კუ
სასეირნოდ მიდიან,
მერე რა,რომ წვიმაა,
სახლი ზურგზე ჰკიდიათ.


ლომი სავანის მკვიდრია,
ის ნადირია ძლიერი,
კისერს უმშვენებს ფაფარი
 სახეს-მეფური იერი
        კუდი აქვს, როგორც მათრახი,
        მზეს თვალს არ დაუხამხამებს,
       მისი ღრიალი საშიში
       ყოველგვარ სულდგმულს აქვავებს

გამოცანა:დახტის ალთა-ბალთა
                მუცელზე აქვს ჩანთა    (კენგურუ)


 ერთი რამე უმსგავსო,
რქებზე თვალებს კუსავსო
გზაზე ვერცხლის კვალს ტოვებს,
სახლის თრევით კუს გავსო   (ლოკოკინა)

ენის გასატეხი:

კუტკალია სკუპი-სკუპა
კვლავ გაჰკივის კარდაკარა;
-კალიების მკალავი ვარ,
საკორკოტე ქვაბს-კასრს ვკალავ

ლომმა დაღლილი თვალი მილულა
სველ ლელიანში სულს ლევს გმირულად


ანდაზები:კარგი ცხენი მათრახს არ დაიკრავსო
კაცს სწავლა სიბერემდე არ მოსჭარბდებაო
ლხინში ნაბიჯით წადი ,ჭირში სირბილითაო
ლომი ფრჩხილებით იცნობაო

მათემატიკა-გვ 58-60 რიცხვები 1,2,3,4,5,6,7..
6-ის,7-ის შედგენილობა.  პირდაპირ და უკუთვლა.გამოსახულებების \შედგენა და ჩაწერა.
დახაზეთ ექვსკუთხედი. დახატეთ 6 წრე , 7 ვარსკვლავი და გააფერადეთ.დახატეთ ცისარტყელა.
 დამატებითი სახელმძღვანელოდან ( მათემატიკა-დეისაძე)  გვ.3-4 შეასრულონ დავალება
 #1-8  ზოგიერთი ამოხსნან ზეპირად,ზოგი- წიგნში,რომელსაც შეძლებენ ჩაწერონ დავალების რვეულში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий